Álbum ilustrado, cómic, libros infantiles y juveniles

Vull ser lliure

(Escritor) , (Ilustrador)

És cosa sabuda que qui té ràbia tindrà plor. O que sols la fam, l'amor, la set fan humana una persona. 

O que aquell qui no estima no pot ser feliç. Aquest és un llibre que navega pell endins, allà on tot és tendre, ocult, secret, abstracte, per mirar de pouar tot aquest renou interior i posar-li nom en forma de paraules. 

Potser és un bon grapat de preguntes, potser és un bon grapat de propostes. Les respostes, ara sí, només són per a aquells que volen ser lliures.

Vull ser lliure és un recull de poemes escrit per Andreu Galan i Martí (Alboraia, l'Horta, 1980), amb il·lustracions de Morad Abselam (Ceuta, 1973). Perquè el que ens mou i ens porta a viure és de franc, no costa res, sols allò que és fet de vida no ho embruten els diners.

Escritor
Ilustrador
Colección
Vagó de versos
Número en la colección
16
Materia
Poesia infantil
Idioma
  • Català
EAN
9788417497279
ISBN
978-84-17497-27-9
Páginas
56
Ancho
16 cm
Alto
20 cm
Edición
1
Nivel de lectura
7-8
Fecha publicación
04-03-2019
Contacto de seguridad
Editorial Andana
Edición en papel
9,90 €

Reseñas

  • «El poemari Vull ser lliure porta un títol prestat d'una cançó popularitzada fa més de cinquanta anys per Xesco Boix; en realitat, totes dues creacions tenen en comú alguna cosa més que el títol. La lletra d'aquella era un clam a la llibertat i els poemes de Galan també ho són però, a més, contenen un requeriment: el de parar atenció a tot allò que, malgrat la seva invisibilitat, ens fa humans»

    Gemma Mulet Cugat, revista Faristol

Booktrailer

Libros relacionados