Álbum ilustrado, cómic, libros infantiles y juveniles

La caca de qui?

(Ilustrador) , (Escritor)

Una divertida oda a la caca.
El llibre que llegireu mil i una vegades.

Un dia, el pare Ratolí anuncia als seus fills ratolins que els portarà al zoo, però només si són bons, cosa que significa que no es pot parlar de caca! Abans de sortir de casa, però, els dos germans no poden evitar preguntar-se. . . Com deuen ser les caques dels astronautes? ¡Brillants i platejades caques de l'era espacial! Caques ingràvides que porten un coet i giren com els planetes!

Caps de cuina, venedors de globus, balenes blaves. . . han de tenir una caca única, i els ratolins imaginen com serà cadascuna. Quan arriben al zoo, les coses s'intensifiquen, perquè, per descomptat, tots i cadascun dels animals del zoo han fet un tipus especial de caca! Finalment, el pare Ratolí es veu obligat a explicar tota la veritat sobre la caca als seus curiosos fills. I, quan creu que aquests ja ho han entès, una sorpresa divertida (i pudent) farà que rates i humans riguin sense parar.

A DESTACAR:

· El text en format de diàleg és perfecte per llegir-lo en veu alta.

· Una doble pàgina convida els lectors a aparellar la caca amb la criatura que l'ha feta.

· Els petits lectors no només riuran sense parar, sinó que aprendran qüestions importants sobre la caca.

· Les divertides i acolorides il·lustracions de Marianna Coppo.

Aquí tens un tast de l'interior del llibre.

Ilustrador
Escritor
Colección
Álbumes Ilustrados
Materia
Álbum ilustrado
Idioma
  • Català
EAN
9788418762741
ISBN
978-84-18762-74-1
Páginas
48
Ancho
25,5 cm
Alto
21 cm
Edición
1
Nivel de lectura
3-6
Fecha publicación
15-04-2023
Contacto de seguridad
Editorial Andana
Edición en papel
15,90 €

Sobre Marianna Coppo (Ilustrador)

  • Marianna Coppo
    La ilustradora que convierte piedras, gusanos y trucos de magia en historias que no puedes soltar.Hay un momento en El libro que te lee la mente en el que Lady Rabbit, una coneja vestida de esmoquin, mira al lector directamente y anuncia: "Voy a leer tu mente". Lo que viene despu... Ver más sobre el autor

Sobre Daisy Bird (Escritor)

  • Daisy Bird
    Daisy Bird es el seudónimo de Jacky Colliss Harvey, una autora de libros superventas del New York Times. Decidió escribir para niños como Daisy Bird porque su verdadero nombre es un trabalenguas para los más pequeños. Ver más sobre el autor

Libros relacionados