Álbum ilustrado, cómic, libros infantiles y juveniles

Joana Cordons i la Colla Perduda

Guanyadora del Premi Enric Lluch de Narrativa Infantil Ciutat d'Algemesí

(Escritor) , (Ilustrador)

Aquesta novel·la infantil escrita per Paula Ferrer i Molina ha guanyat el Premi Enric Lluch de Narrativa Infantil Ciutat d'Algemesí. L'autora debuta en el panorama literari infantil amb aquest prestigiós guardó i amb la vocació de crear més lectores i lectors. Les il·lustracions de Julio Antonio Blasco aconsegueixen portar-nos al meravellós món imaginari creat per l'autora.

La història

T'agradaria conèixer en persona els protagonistes del teu llibre preferit?

Aquest és el somni de Marc i Júlia, dos joves lectors dels relats de la Colla Perduda. Una nit, de forma inesperada, trobaran el secret per endinsar-se entre les pàgines del llibre i experimentar com es viuen en primera persona les aventures dels seus admirats herois: Joana Cordons, Lluc Tirants, Pep Pantalons i Queta Bicicleta. Vols descobrir el seu secret?

Escritor
Ilustrador
Colección
El Maquinista
Número en la colección
13
Materia
Narrativa infantil
Idioma
  • Català
EAN
9788417497774
ISBN
978-84-17497-77-4
Páginas
96
Ancho
14,5 cm
Alto
20 cm
Edición
1
Fecha publicación
11-09-2020
Contacto de seguridad
Editorial Andana
Edición en papel
10,90 €

Sobre Paula Ferrer Molina (Escritor)

  • Paula Ferrer Molina
    Paula Ferrer és Doctora en Medicina i Cirurgia i treballa com a especialista en reproducció assistida. De menuda, a més de metgessa i mare, volia ser també actriu i escriptora. Per això, ara que ja és gran i ha aconseguit ser metgessa i mare, ha decidit tornar a les classes de te... Ver más sobre el autor

Libros relacionados