Ja és Nadal
Històries, receptes i manualitats per viure el Nadal junts.
Birgitta Sif (Autoria)
Una preciosa antologia de contes, receptes i manualitats per celebrar la veritable màgia del Nadal: el temps en família.
«Busquem un arbre, tu i jo. Larbre perfecte per a nosaltres...»
Acompanya l'Osset i la mare en els entranyables preparatius per a l'època més màgica de l'any. Junts descobriran que, encara que l'arbre quede un poc tort, els guarniments fets a mà el faran perfecte; que els records d'una vesprada en trineu viuran sempre al cor, i que, a l'hora de coure les galetes de Nadal, l'ingredient més important de tots és l'amor.
Bellament il·lustrat, aquest llibre és molt més que un conte: és un tresor per compartir durant les festes. A través de commovedores històries, delicioses receptes i divertides activitats creatives, aquesta obra captura lautèntic significat de l'esperit nadalenc i ens convida a aturar-nos per gaudir de les persones que més estimem.
A DESTACAR:
Llibre interactiu i multidisciplinari: No només ofereix històries tendres, sinó que inclou receptes reals i manualitats per fomentar el temps de qualitat a casa.
Missatge profund i càlid: Ensenya als més menuts que el valor del Nadal no està en la perfecció o allò material, sinó en la creació de records i l'amor familiar.
El regal nadalenc ideal: Una edició cuidada i visualment enlluernadora, dissenyada per convertir-se en una tradició familiar per llegir i rellegir cada mes de desembre.
- Autoria
- Birgitta Sif
- Col·lecció
- Àlbums il·lustrats
- Matèria
- <Genérica>
- Idioma
- Català
- EAN
- 9791387883393
- ISBN
- 979-13-87883-39-3
- Pàgines
- 112
- Ample
- 27,7 cm
- Alt
- 21,7 cm
- Edició
- 1
- Data de publicació
- 07-11-2026
- Contacto de seguridad
- Editorial Andana
Disponibilitat
Ara com ara el llibre no està disponible.