Editorial d'àlbum il·lustrat, llibres infantils i juvenils

    De com escriure la paraula pluja

    La pluja és aigua... però també pot ser molt més.
    Pot convertir-se en un regal, en malenconia, en joc o en misteri. La màgia de la poesia ens convida a veure allò quotidià amb ulls nous i a transformar la realitat en tot el que la nostra imaginació necessita.
    De com escriure la paraula pluja és un recull poètic que obri als joves lectors la porta a descobrir la bellesa amagada darrere dels elements que ens envolten, despertant somnis i emocions.
    Guanyador del VIII Premi de Poesia Infantil Fundació Caixa Cooperativa d’Algemesí, aquest llibre de David Carreres Lacasa ens recorda que la poesia és un joc ple de s ensibilitat i sorpresa.

    Les il·lustracions de Gemma Capdevila acompanyen cada poema, obrint universos de fantasia i convidant els lectors a perdre’s en la pluja amb la innocència dels infants.

    Col·lecció
    Vagó de versos
    Número de la col·lecció
    26
    Matèria
    <Genérica>
    Idioma
    • Català
    EAN
    9791387883041
    ISBN
    979-13-87883-04-1
    Pàgines
    72
    Ample
    16 cm
    Alt
    20 cm
    Edició
    1
    Data de publicació
    06-11-2025
    Contacto de seguridad
    Editorial Andana
    Edición en papel
    €11,90

    Bibliotràiler