Álbum ilustrado, cómic, libros infantiles y juveniles

No sé qui soc

(Escritor)

Quan la teva vida es converteix en un misteri, només el coratge de descobrir qui ets pot guiar-te cap a la veritat

Són les dues de la matinada i la Júlia torna a casa, sola. Camina ràpid, té por. Sent una presència que l'observa. Un pes sobtat a l'esquena la fa caure i perd el sentit.


Quan desperta, no es pot moure. Ho veu tot borrós i no reconeix les veus de les persones que l'envolten i que insisteixen a dir-li Laia. Furiosa, pensa: «Laia? Jo no soc la Laia! Us heu equivocat!». Prova de recordar on és però un fil invisible li arrenca el darrer record.


No sé qui soc és una novel·la d'intriga tan ben travada que el lector se sorprendrà a si mateix atrapat en els paranys amb que subtilment l'autora, Sònia Guillén, ha salpebrat el text. Una lectura intensa, amb uns personatges tan reals que fan versemblants els jocs sobrenaturals de l'autora.

BIBLIOTRÀILER


Escritor
Colección
Trencadís
Número en la colección
13
Materia
Narrativa juvenil, <Genérica>
Idioma
  • Català
EAN
9788418762628
ISBN
978-84-18762-62-8
Páginas
232
Ancho
15 cm
Alto
21 cm
Edición
1
Nivel de lectura
+12
Fecha publicación
12-01-2023
Contacto de seguridad
Editorial Andana
Edición en papel
14,50 €

Sobre Sònia Guillén Colomer (Escritor)

  • Sònia Guillén Colomer
    Des de petita ha viscut envoltada de llibres heretats dels seus germans. Dostoievski, Delibes, Grandes, Rodoreda, de la germana. Asimov, Huxley, Orwell, Tolkien, del germà. I quan no llegia llibres amagada sota una manta o a qualsevol racó, imaginava i inventava històries. Als vu... Ver más sobre el autor

Booktrailer

Libros relacionados